Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Lundehundtreffen 2009

  • gasteren@concepts-ict.nl

    Zo het heeft even geduurd maar we hebben foto's van het treffen op de site staan. Om ze allemaal te plaatsen is onmogelijk; we hebben de mooiste uitgezocht.

    En dan nog iets. In het blad Hondenmanieren staat een interview met Marion over Mika. Dit heeft plaatsgevonden tijdens het treffen. Ik ga vanmiddag het blad kopen!

    Gertie

  • Luck en Jeanet

    Hoi Eric en Gertie,

    Het zijn mooie foto's wat je hebt geplaatst. We krijgen er zo weer zin in. Het was een gezellig weekend.

    Groetjes

    Luck en Jeanet

  • Marnix

    Die bij die voerbak is zeker Mika van dat artikel in de Hondenmanieren. Janneke en ik hebben een abonnement op het blad en hadden het al gezien. De foto's van het treffen zien er goed uit. Met name die hondenportretten vind ik erg mooi geworden. Is er ook een vaste maand voor dit jaarlijkse treffen? Bedankt ook voor de link naar dit prikbord.

    Marnix

  • René en Joke

    Ja, het treffen was gezellig en dat geven de foto's ook weer.

    Het blijft bijzonder zoveel hondjes bij elkaar!

    En Marnix, de hond bij de waterbak is inderdaad Mika.

    Het is een leuk stukje in “Hondemanieren”.

    Weer een leuke promotie voor het ras.

    Groetjes René en Joke

  • gasteren@concepts-ict.nl

    Het artikel in Hondenmanieren hebben we ingescand. Het staat bij het kopje: In het nieuws.

    Wanneer we volgend jaar een treffen houden? Ik zal eens op de kalender gaan kijken en overleggen met de achterban!

    Zodra er een datum is geprikt komt het op het prikbord. Kan iedereen die datum vrij houden!

    Gertie