Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Water!

  • Linda en Enya

    Vandaag zijn we voor het eerst bij de Galderse Meren geweest. Enya vond het fantastisch. Ze heeft een paar keer met wat honden gesnuffeld en ze is voor het eerst in het water geweest. Stapje voor stapje, haar pootjes heel hoog optillend, heeft ze een takje uit het water gesleept (:P)

    Groetjes,

    Linda en Enya

  • rosita

    Leuk hoor, dat voorzichtige spelen in het water.

    Ander vraagje, dat tuigje die ze om heeft, blijft die goed zitten? Draaid hij niet?

    Waar heb je die gekocht? Ik had er één maar omdat die op één punt (ijzer ringetje) vast zit aan de riem, draaid de tuig steeds.

    Mijn pup heeft nu gewoon een halsband maar met de flexi riem krijgt hij wat te vaak een klap in zijn nek als hij het weer eens op een sprintje zet en de riem aan zijn eind loopt.

    Groet Rosita

  • Luck en Jeanet

    Hoi Linda,

    Wat een mooie foto's weer. Heel dapper zoals Enya in het water gaat. Brynhild is af en toe ook zo dapper als er een teiltje met water achter thuis staat. Ze gaat hier dan met haar beide voorpoten in plonsen.

    Groetjes

    Luck en Jeanet

  • René en Joke

    Wat een held, die Enya

    Ik moet er niet aan denken in deze tijd in dat koude water….brrrrr…..(:P)

    Groetjes Joke

  • Linda en Enya

    Dit tuigje blijft vrij goed zitten. Ik ben in ieder geval tevreden. Alleen als Enya “achteruit trekt” kan het soms over haar hoofd af gaan. Er zit een handig handvat aan, waar het ringetje weer aan zit.

    Het is een Hurtta Pro tuig (geen Pro Y!), maat 60. (Borstomvang meten, naar boven afronden en dan plus 10, is de goede maat.) Ik heb het via het internet besteld.

    Met halsband aan de flexi is erg af te raden! Ik waarschuw er altijd voor.

    Groetjes,

    Linda

  • gasteren@concepts-ict.nl

    Brrr koud water. Ik doe het je niet zomaar na.

    Gertie

  • Stekelroos

    Mooie foto's. Met name die tweede (aarzeling in het water) en de laatste (alerte houding).

    Marnix

  • Henri en Yvonne

    Grappig om die water verhalen te lezen.

    Het schijnt dat Luna, de pup van Olaf en Beyla een

    echte waterrat is en dat heeft ze echt niet van haarvader en moeder geerfd.

    Hahaha