Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Lundehundtreffen2009

  • gasteren@concepts-ict.nl

    Hoi allemaal, ik wil iedereen bedanken voor de mailtjes met complimenten over het treffen. Ook voor de leuke attenties die wij die dag mochten ontvangen. Het was een groot feest! Een lekker zonnetje, veel Lundies (40!!!) en nog een aantal andere honden. die vrolijk met elkaar aan het dollen waren. Al was er af en toe een kleine schermutseling.

    Ik wil ook graag een aantal mensen speciaal bedanken. Rene en Joke, Luuk en Jeanet, voor hun hulp gedurende het weekend. Luuk en Rene, ook bedankt voor het braadmeesteren!

    Inge Rempkens, voor de workshop. Invidiasigns voor het sponseren van de kadootjes.

    Volgend jaar gaan we voor de 5e keer een treffen organiseren! We gaan proberen om er net zo'n feest van te maken als nu; misschien nog wel beter! Het is dan wel een klein jubileum. Als er nog iemand ideeen heeft, ze zijn welkom!

    Ik hoop in januari al een datum vast te kunnen zetten.

    Mocht iemand nog leuke foto's hebben van het treffen, wij willen ze graag hebben. Een selectie ervan komt op onze site met bronvermelding!

    Heel veel groeten, Gertie

  • René en Joke

    Eric en Gertie,

    Wij willen jullie hartelijk bedanken voor de gezellige dag(en)!

    Voor de gastvrijheid en het openstellen van jullie huis en tuin voor al die mensen, die net als wij, helemaal verliefd zijn op dit te gekke ras!

    Op naar het 1e lustrum!!

    Groetjes René en Joke

    Fjorgyn, Embla, Vidar en Skadi

  • Luck en Jeanet

    Hoi Eric en Gertie,

    Ook wij willen jullie hartelijk danken voor jullie gastvrijheid dat wij een paar dagen bij jullie konden logeren. We hebben er weer van genoten dit weekend en het was een lust om al die 40 Lundies bij elkaar te zien. We hopen volgend jaar bij het eerste lustrum weer aanwezig te zijn.

    Groetjes

    Luck en Jeanet

    Ylva, Uraya, Eydis en Brynhild