Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Luna

  • mwbakker@kabelfoon.nl

    Hey Hey

    Ik heet Luna en ik ben een echte Noorse Lundehund. Ik woon nu bij mijn nieuwe baasjes Martin en Nora Bakker in Maassluis waar ik eerst de kat op zijn plaats heb gezet, nu ben ik de baas. Eerst woonde ik in Zwolle bij Henri & Yvonne die ook heel lief voor mij zijn geweest, maar ik kende de meeste honden daar al en altijd maar met mijn vader en moeder opgescheept ( een beetje saai ). Mijn vader had het maar over Tsjechie en moeders over Duitsland Bla Bla Bla! Het was tijd om de vleugels uit te slaan, maar ik hou die Bakkertjes wel in de gaten of ze goed voor mij zorgen.Zo nu ken je mij een beetje en ik kom jullie vast nog wel eens tegen!

    Blaf Blaf!! zeg ik maar!

  • petraweijmans

    Hoi Luna,

    Fijn dat je een nieuwe thuis hebt, en ook fijn dat je nieuwe baasjes zo snel een lundemaatje hebben gevonden.. ze waren erg verdrietig toen ik ze het laatste sprak.

    Veel plezier in je nieuwe huis.

    Groetjes Petra

  • René en Joke

    Hey Hey Luna

    Gefeliciteerd met je nieuwe baasjes!

    Denk dat we elkaar wel zien in Sevenum.

    Groetjes Fjorgyn, Embla, Vidar, Skadi

    en van onze baasjes René en Joke

  • gasteren@concepts-ict.nl

    Hoi Luna, ik ben blij voor je dat je een nieuw gezin hebt gevonden! En ik denk dat we elkaar zien in Sevenum

    Gertie en 5x een 6-tenig pootje van onze bubs!

  • Luck en Jeanet

    Hey Luna,

    Wij zijn ook blij voor jouw dat je lieve nieuwe baasjes hebt gevonden. We hopen dat je hier met plezier mag wonen. Ook wij hopen je te treffen in Sevenum, tot dan.

    Groetjes

    Ylva, Uraya, Eydis en Brynhild.

    en hun baasjes Luck en Jeanet