Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuw baasje voor Luna

  • Henri en Yvonne

    Helaas moeten wij opnieuw een baasje gaan zoeken voor ons Lundehundpupje Luna.

    Zoals een aantal van jullie weten zou zij naar mijn moeder toe die net een nare tijd achter de rug had.

    Tussentijds moest zij zelf naar het ziekenhuis en bleef Luna zolang bij ons.

    Helaas is mijn moeder na een zware periode vorige week overleden zonder dat zij ooit voor luna heeft kunnen zorgen.

    Aangezien wij zelf voor 2 honden hebben gekozen zal zij dus niet bij ons kunnen blijven.

    Luna is als enigste pup geboren op donderdag 26 maart en is bijna 4 mnd oud. Ze is een gezellig dametje wat het goed doet.

    Inmiddels heeft ze alle inentingen gehad en is ook gechipt ,incluis stamboom.

    Dus medelundehond eigenaren wie weet of kent iemand die onze lieve Luna een liefdevol huis wil en kan geven.

    Groetjes Henri en Yvonne

  • gasteren@concepts-ict.nl

    Hoi Henri en Yvonne, allereerts gecondoleerd met het overlijden van je moeder/schoonmoeder. Ik had het al op Hyves gezien.

    Jammer dat ze zelf niet voor Luna heeft kunnen zorgen.

    Wij zullen mee zoeken naar een nieuw baasje voor Luna. Ik weet zeker dat er iemand is die voor haar zal willen zorgen en dat ze in een fijne familie komt.

    Voor jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

    Gertie

  • Marjolijn

    Gecondoleerd met jullie verlies.

    Ik wens jullie heel veel sterkte in deze verdrietige tijd.

    Marjolijn

  • René en Joke

    Henry en Yvonne

    Gecondoleerd met het overlijden van jullie moeder/schoonmoeder.

    Wat een nare tijd voor jullie.

    We wensen jullie heel veel sterkte de komende tijd.

    Ook wij zullen rondvragen en kijken of we iemand kunnen vinden die Luna in het gezin kan opnemen.

    Groetjes René en Joke

  • Luck en Jeanet

    Hoi Henry en Yvonne,

    Ook van ons gecondoleerd met het overlijden van je moeder/schoonmoeder. We wensen jullie ook heel veel sterkte toe de komende tijd. We hopen dat er voor een Luna een lieve familie wordt gevonden.

    Groetjes

    Luck en Jeanet

  • petraweijmans

    Hoi Henri en Yvonne,

    Veel sterkte met het verlies van jullie moeder.

    Hopelijk wordt het contact met de fam. Bakker ,waar ik jullie een mailtje over gestuurd heb , positief voor Luna.

    Groetjes Petra

  • Linda en Enya

    Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd.

    Groetjes,

    Linda

  • Henri en Yvonne

    Hallo allemaal langs deze weg willen we iedereen die met ons mee heeft gedacht en gezocht bedanken.

    Luna heeft haar plekje gevonden bij de familie Bakker in Maassluis. Gelukkig blijft ze in Nederland zodat de kans groot is haar nog een keertje terug te zien. Want ook buiten Nederland was er interesse voor haar.

    Luna zal voor ons altijd speciaal zijn en blijven maar we weten dat ze het bij de Fam Bakker heel goed gaat krijgen.

    Gr Yvonne

  • Linda en Enya

    Wij wensen de familie Bakker heel veel plezier met Luna!

    Groetjes,

    Linda