Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Lundehundtreffen 22 augustus 2009

  • gasteren@concepts-ict.nl

    Hoi allemaal, nu de zomer volop is begonnen is het weer tijd voor een Lundehundtreffen. Op zaterdag 22 augustus is het dan weer zover. Vanaf 13.00 uur is iedereen met zijn/haar Lundehund van harte welkom. Zoals voorgaande jaren wordt er ook BBQ gehouden. Deze is om 19.00 uur voor degene die zich hier voor opgeven. Dat kan tot 15 augustus! Dan moet ik alles bestellen.

    Als je vegetarisch wilt eten, geef dit dan aan! Dan houden we er rekening mee.

    Kom je van ver, neem gerust je tentje/caravan/camper mee. Plek om hier te overnachten is er voldoende.

    Natuurlijk wil ik graag dit allemaal van tevoren weten. Stuur me een mailtje met je gegevens, of je blijft voor de BBQ en of je blijft overnachten.

    Prijzen: overnachting: Euro 7,50 p.p. incl. een ontbijt

    BBQ: Euro 15,= p.p.: deze prijs geldt ook voor vegetarisch. Kinderen onder 12 jaar betalen Euro 6,50

    Voor frisdrank vragen we 20 cent ; voor een biertje of wijntje 50 cent.

    Betaal het liefst gepat!

    Ik hoop weer vele van jullie te mogen begroeten in het Limburgse Sevenum!

    Verder hopen we op mooi weer (en geen tropenweer) en vooral veel gezelligheid!

    Gertie

  • Linda en Enya

    Wij komen wel, maar blijven niet bbq-en.

    Groetjes,

    Linda

  • mwbakker@kabelfoon.nl

    Hallo Fam van Gasteren,

    Wij willen graag komen op de Lundehundtreffen en we willen ook een nachtje overblijven met de camper en BBQ doen we ook aan mee.

    We komen met of zonder hond ??

    Vriendelijke groeten,

    Martin & Nora Bakker.

    De nieuwe aankomende Lundehund liefhebbers.