Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Egon

  • marion woltjer

    Beste mensen,

    Helaas hebben wij een paar weken geleden afscheid moeten nemen van onze lieve Egon. Hij heeft de strijd tegen het Lundehundsyndroom helaas verloren. Alles wat hij at kwam er met spuitdairree weer uit en hij kreeg erge buikkrampen na het eten. Hierdoor wilde hij ook uiteindelijk niets meer eten. Met forse pijnstilling, hoge dosering prednison en anabole steroide hoopten we hem erdoor te krijgen, maar uiteindelijk vond ik het genoeg. Hij woog nog amper 5 kilo, zo mager …. Ik mis hem vreselijk en ook Laila heeft het zwaar. Ik vermoed dat ook zij deze afschuwelijke ziekte heeft. Geen diarree maar veel spugen en slecht eten. Maandag opnieuw naar de dierenarts. Ik ben een beetje murw geslagen, mocht Laila het ook hebben dan voor mij nooit meer een Lundehund, wat een kl..e ziekte !!!!

    Een verdrietige groet,

    Marion

  • René en Joke

    Marion, wat een verschrikkelijk bericht!

    Het is zo erg om een maatje te moeten missen.

    We wensen jullie heel veel sterkte bij het verwerken van dit verdriet.

    groetjes René en Joke

  • Miep de Kloet

    Wat een verschrikkelijk naar bericht, veel sterkte en wijsheid met Laila Miep

  • Marjolijn

    Ook hierlangs heel veel sterkte met het verlies van Egon.

    Zonder twijfel was hij de liefste lundehund die ik heb gekend. Hij verdient een bijzondere plek in de hondenhemel.

    Ik zal vaak nog even aan hem terugdenken.

    Ik hoop enorm met je mee dat er met Laila iets anders aan de hand is en ze er zo weer overheen is.

    Als ik iets voor je kan betekenen, laat me dat dan weten.

    Veel liefs,

    Marjolijn

  • Luck en Jeanet

    Hoi Marion,

    Ook vanuit Delfzijl willen wij jullie ontzettend veel sterkte toewensen met dit verlies, het is nooit leuk om een maatje te moeten missen.

    Groetjes

    Luck en Jeanet

  • gasteren@concepts-ict.nl

    Hoi Marion, wat een verschrikkelijk nieuws om te lezen. Ik wens je heel veel sterkte toe met het verlies van je maatje Egon.

    Gertie

  • petraweijmans

    Hoi Marion,.

    Veel sterkte met het verlies van je maatje.

    Groetjes Petra

  • Linda en Enya

    Heel veel sterkte met dit grote verlies.

    Egon, rust zacht.

    Groetjes,

    Linda

  • Leander

    Wat een triest nieuws zeg. Veel sterkte met het verlies van jullie Egon. En het allerbeste met Laila, dat ze er bovenop mag komen.

    Groet, Leander.

  • Henri en Yvonne

    Och ,wat triest allemaal. Vanuit Zwolle ook heel veel sterkte gewenst.

    Vreselijk om je maatje kwijt te raken.

    Henri en Yvonne