Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Combi sport

• Miep de Kloet

Vandaag een workshop gehad over Combi-sport, gaaf hoor.

Alleen GG is voor een Lundie toch wel saai en je moet dan ook alles uit de kast halen om je hond gemotiveerd te houden.

Herken je dit probleem neem dan eens een kijkje bij de Combi-sport, ik was vandaag bij de Alphense Hondensport Vereniging in Alphen a/d Rijn en ben super enthiosiast terug gekomen.

Juist de combinatie van GG en Behendigheid vind ik zo leuk, en de hond ook

Neem eens een kijkje op hun webside of bij deze club op donderdagavond of de zaterdag.

21 juni is er een wedstrijd bij Hondenschool “de Wolfskamer” in Huizen.

Ik wil alvast als debutant met Lahjaa mee doen en nodig jullie hierbij uit om ons te komen aanmoedigen.

Groetjes Miep

• René en Joke

Dat je van alles uit de kast moet halen om de hondjes gemotiveerd te houden, herken ik wel.

Ik heb even de pagina bezocht ( http://www.hondenclub.nl/ahc_combisport/index.html ) en het lijkt me dat de honden en baasjes zich hier helemaal in uit kunnen leven.

Ik wens je veel succes met Lahjaa en hoop dat je zo af en toe een stukje over de vorderingen hier op het prikbord schrijft.

groetjes Joke

• Linda

Leuk, dat combi-sport. Hier een de buurt zit ook zoiets, maar dan moet Enya eerst nog een gehoorzaamheidscursus afronden.

Vorige week zijn we gestopt met de reddingshondentraining. Zaterdag gaan we kijken bij een frisbee-vereniging of dat iets voor ons is. En binnenkort hetzelfde vwb behendigheid. Dogdance is hier in de buurt helaas niet.

Heel veel succes met de wedstrijd :-)

Groetjes,

Linda en Enya

• Marjolijn

Morgen beginnen Nyssa en Siv (en ik uiteraard) weer met behendigheid (www.dogs-and-fun.nl). We hebben er weer zin in! Heerlijk om te zien hoe de honden daar zo van genieten!

• Rob

Hoi Miep,

leuk om te lezen dat je ook zo enthousiast bent. Onze Golden Retriever en ik zijn 02 april begonnen bij AHC. Wie weet komen we elkaar nog tegen :-)

Veel succes en plezier!!