Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Foto's reddingshondentraining

• Linda

Enya in actie tijdens de training van de reddingshondengroep. Kijk en huiver hoe deze onverschrokken jonge hond haar slachtoffer vindt en vervolgens hem haar speeltje aftroggelt.

Enya, dit is je slachtoffer.

Niet kijken, hoor; hij gaat zich verstoppen.

Kip ik heb je!

Mijn, mijn, MIJN!

Kijk vrouwtje, wat ik nu heb!

Jaaaaa, ik ben GOED!

• gertie

Wat een knappe hond ben jij! Leuk om te zien hoe een Lundehund een slachtoffer zoekt. Ik hoop dat de training zo goed blijft gaan.

Gertie

• Peter en Gerda

Hoi Linda,

Superleuk om dat kleine enthousiaste ding op de foto's zo bezig te zien. Ik kan me indenken dat jij er ook geweldig van geniet. Voor mij is de Lundehund echt een superras, mooi, lief, levendig, alles wat ik zocht in een hond heeft hij. En wij mogen dan ook genieten van twee van deze heerlijke lieverdjes.

Succes met je trainingen en vooral genieten van Enija.

Gerda

• petra weijmans

Hoi,

Leuk om te zien dat ze er zo van geniet. Er werd me vaak gevraagd of lundies geschikt zijn voor reddingswerk… als ik deze fotos zo zie zeg ik .. JA. Ik hoop dat het plezier er in blijft bij baasje en hond.

Groetjes Petra

• René en Joke

Super goed Enya.

Je vrouwtje is zeker heel trots op jou!!

En wij niet minder!!

Groetjes René en Joke

• Wim Gaudaen

Veel geluk met de trainig.

Ik zie dit onze Otso nog niet doen. Die zal eerst het slachtoffer zoeken om het nadien ergens beter te verstoppen.

Echt knap hoor wat Enya doet.

en hé, zoals de andere het zeggen, je hebt daar een mooie Lundie!

Wim