Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

update over Sita

  • gertie

    Hoi allemaal, even een update over Sita. Er hebben verschillende mensen gereageerd.Ook mensen die aanboden om Sita tijdelijk op te vangen.

    Meneer Kuiper staat nu in contact met mensen die Sita willen adopteren. Mocht dit niet lukken dan is er nog een familie die haar wil. Jullie begrijpen wel dat dit een beslissing is die de familie Kuiper zelf moet nemen. Ik wordt op de hoogte gehouden hoe het verloopt, en ik hou jullie op de hoogte.

    Allemaal bedankt voor jullie reacties.

    Gertie

  • Wim Gaudaen

    Ik hoop dat ze snel een warm huisje vind.

    Dank u Gertie voor al het geen je voor Sita gedaan hebt.

    Prettige feestdagen,

    Arja, Wim & hun dierentuin

    De katten Moustafa, Amadeus & Smoky

    De hondjes Toro & Otso

  • Lijdia

    Hallo allemaal. tot mijn grote vreugde kan ik melden dat vandaag Sita een nieuw huis heeft gevonden bij onze dochter. Vanochtend vroeg zijn mijn man en dochter met haar man en kind vertrokken naar Texel om Sita op te halen. Na alles te hebben ingepakt even gewandeld met Sita op het strand voor een 1 ste kennismaking en na afscheid genomen te hebben vertrokken voor de lange reis naar haar nieuwe huis. Sita heeft de reis goed doorstaan en heeft heerlijk geslapen in haar mandje die in de auto stond. Sita zal nog even moeten wennen aan de 3 poezen die daar al in huis wonen maar daar hebben we alle vertrouwen in. Sita is een heel lief hondje. Gr. Lijdia

  • Marjolijn

    Hallo Lijdia,

    Heel fijn om te horen dat Sita zo goed terecht is gekomen!

    Ik heb de laatste tijd nog vaak aan haar gedacht en ben erg blij dat ze nu eindelijk weer een warm nestje heeft waar ze lekker vertroeteld en verzorgd zal worden.

    Heel veel plezier met haar!

    Groetjes,

    Marjolijn, Nyssa en Siv

  • René en Joke

    Héél blij zijn we dat Sita een nieuw plekje heeft.

    We hopen dat ze snel gewend is aan de nieuwe situatie en dat ze het heel erg naar haar zin krijgt!

    Groetjes René en Joke

  • petra weijmans

    Hoi,

    Fijn te horen dat ze een goed tehuis heeft gevonden.

    Groetjes Petra

  • Luck en Jeanet

    Ook wij zijn heel blij dat Sita weer een nieuw thuis heeft gevonden. Heel veel geluk met haar.

    Groetjes

    Luck en Jeanet

  • Linda

    Fijn dat Sita een nieuw thuis heeft. Heel veel plezier met haar!

    Groetjes,

    Linda en Enya

  • Miep de Kloet

    Sita gefeliciteerd met je nieuwe baasjes, we hopen dat je er erg gelukkig word.

    Baasjes welkom bij de vriendenclub van de lundehund Houje Miep

  • gertie

    Hallo Sea, ik ben zo blij voor je dat er een nieuw baasje voor je is gevonden. Geniet van je nieuwe thuis. En ik hoop je een keer te mogen zien op een treffen of zo.

    Groetjes Gertie