Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Børge, een Lundehundpup van 5 maand

  • Henri en Yvonne van Schubert

    Helaas,helaas. :(

    Na een fantastisch weekend op het Lundehundtreffen hoopten wij zondagavond eindelijk eens goed nieuws te krijgen over onze pup Børge.

    Want wat was het geval! Afgelopen vrijdag kregen wij een gezin op bezoek die misschien wel geinteresseerd was in een Lundehund. Na een gezellige en serieuze ochtend ging het gezin weer naar huis met de mededeling dat ze er over na gingen denken of ze Børge een plekje wilden geven.

    Zondagavond werden wij gebeld dat ze na lang wikken en wegen toch besloten om het niet te doen. Slik,slik de zoveelste teleurstelling!

    Van iedereen hoorde we tijdens het Treffen dat het zo'n mooie pup is en zelfs de keurmeesters vonden hem prachtig.

    Hoe kan het nu toch dat wij juist voor hem geen plekje kunnen vinden?

    We hebben er werkelijk alles voor gedaan en we hebben nog een artikel in de wijkkrant bij ons te gaan dus houden onze vingers gekruist.

    Mijn vraag aan jullie, mede, of toekomstige Lundehund liefhebbers willen jullie nog een keertje heel hard je best doen om te proberen Børge een mooi en fijn gezin te bezorgen.

    Ook hij verdiend het net als alle andere pups die inmiddels al wel geplaatst zijn.

  • Nadine

    Hoi,

    Heeft u al aan scandia gedacht? Daarop kun je ook honden van scandinavische rassen herplaatsen.

    Mvg. Nadine

  • Chris

    Hallo Henri en Yvonne,

    Zou je me wat meer info kunnen geven over Børge en eventueel wat foto's? En wat is de kostprijs van het diertje?

    Je mag het naar mijn e-mail-adres sturen. berrenschris@hotmail.com

    Mvg

    Chris

  • Ragnhild Bjørnsen

    Hoi Henri en Yvonne,

    ZIjn jullie Børge al kwijt? Zo niet zou jullie foto en info naar mij willen mailen?

    groet Ragnhild

  • A.Groenewegen

    Goede avond

    We hebben een flatcoated retriever (Ragnar) reu van 6 jaar en we zouden het leuk vinden om er nog een hond bij te nemen.

    Kan deze goed bij andere honden en is het een hond om mee te nemen met lange wandelingen in Noorwegen en in de fietskar dit doen we nu ook met onze hond.

    Vriendelijke groet Arie-jan en Carolien Groenewegen.

  • henri en Yvonne

    Aangezien ik een lange tijd niet gekeken heb op het prikbord is mij ontgaan dat er nog interesse was in Børge.

    Gelukkig hebben wij enige tijd geleden een fantastisch mooi plekje voor hem gevonden.

    Dus sorry,maar hij is dus al bij een nieuwe eigenaar.