Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tranen in de ogen, Otso is niet meer

  • FRANCK

    Wim

    tijdens mijn lunchpauze las ik het nare bericht over Otso

    mijn eetlust was gelijk over, in de namiddag kon ik me niet meer concentreren en ik snakte naar huis te kunnen gaan.

    Naar mijn vrienden,de lundehunden,om ze nog meer dan anders te kunnen vertroetelen,na het verlies van een familiegenoot.

    Ik ging met onze twee in het park wandelen,en het afschuwelijke onbegrip van wat er met Otso gebeurde bleef me achtervolgen.

    Om te proberen het positieve in te zien,dacht ik eraan dat U destijds,toen we Sverre pas hadden, ons tips kwam geven die

    ons echt veel hebben geholpen!

    lundehund famielie- vrienden zijn en blijven we.

    Het verschrikkelijk kleine lundeclubje in belgie,dunt nu echter spijtig genoeg nog meer uit!

    Ik ben er echter van overtuigd dat we ons allemaal blijven inzetten om dit toffe,maar blijkbaar toch zeer kwetsbaar ras in leven te

    houden,en daarom ben ik er keifiIier op dat Otso een pracht van 5 nakomers op de wereld wist te zetten,die zeker

    weten, de eer van hun vader zullen hoog houden

    Ik weet dat je een reuzeleven hebt gehad Otso,en we gedenken je Lundie!

  • Arnaud en Jessica

    Wat verschrikkelijk om je hondje zo plots te verliezen..

    Veel sterkte de komende tijd,

    Arnaud en Jessica

  • lijdia

    Wat een vreselijk bericht. Jullie lieve hondje zo plots weg. heel veel sterkte met dit grote verlies. Lijdia

  • Rosita

    Jé, ik lees het net pas. Ben je lekker aan het wandelen met de hond en dan dit. Sprakeloos.

    Sterkte met het verlies van jullie Otso.

    Rosita.