Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NIEUW FORUM

  • René en Joke

    Hallo Allemaal,

    Al bijna 5 jaar wordt er gebruik gemaakt van dit prikbord.

    Het is al een groot archief geworden van verhalen, foto's, wetenswaardigheden e.d. over de Noorse Lundehund.

    Doordat dit prikbord al zo lang meegaat, is het ook enigzins onoverzichtelijk geworden.

    Daarom heb ik gemeend om een nieuw forum op te zetten.

    Dit forum is overzichtelijker, ook voor mensen die op zoek zijn naar informatie over dit ras.

    Het forum “hangt” onder de pagina Lundehunds in Nederland.

    Ik wil jullie allemaal vragen nieuwe berichten daarop te zetten en mee te denken op en over het forum.

    Natuurlijk blijft dit prikbord als “naslagwerk” bestaan!!

    De link van het nieuwe forum is: Forum van de Noorse lundehund

    Zet hem bij je favorieten!!! (tu);)

    Groetjes Joke

  • gasteren@concepts-ict.nl

    Zal meteen eens een blik werpen. Maar zal wel wennen zijn aan iets nieuws. Soms duurt het even voordat ik iets snap…

    Gertie

  • gasteren@concepts-ict.nl

    Oewah ,ik heb een blik geworpen. Dat wordt puzzelen voor mij!

    Gertie

  • René en Joke

    Ja Gertie, het zal inderdaad even wennen zijn, maar als je het eenmaal doorhebt…….(:P)

  • gasteren@concepts-ict.nl

    Ben al druk bezig, jullie staan al op de vriendenlijst!

    Gertie

  • Linda en Enya

    Wij zijn er ook. Het is altijd weer even zoeken, zo'n nieuw forum, maar ik vind het wel beter dan het prikbord.

    Groetjes,

    Linda

  • Luck en Jeanet

    Hoi,

    Wij zijn er ook. We vinden het ook een erg mooie opzet. We hopen dat er veel gebruik van wordt gemaakt en dat we er met z'n allen veel plezier aan mogen beleven.

    Groetjes

    Luck en Jeanet

    kennel Lundes Kjærlighet