Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Lekker knabbelen

  • Sven en Lin

    Hallo,

    Wij zijn Sven en Lin, de baasjes van Axel. Al gauw toen wij axel kregen, hadden wij in de gaten dat axel erg veel zin heeft om ergens lekker lang in te knabbelen. Maar de meeste knabbel staafjes die in de winkel te koop waren zijn van buffel , rund of varken, in ieder geval alles wat een lundehund niet mag hebben!

    Uit eindelijk hebben wij een site gevonden waar je allerlei spullen kan kopen, van riempjes tot voer en dus ook iets voor op te knabbelen of als beloning.

    Axel vind het heerlijk om als beloning af en toe een gedroogd sardientje te krijgen en voor het lang durig knabbelen hebben wij gekozen voor puur struisvogel pees. Dit is geen bot maar echt pees dus het splintert ook niet. Axel heeft hier vanaf begin af aan ook geen last gehad van de darmen of braken.

    Hier de site voor andere baasjes die honden hebben die graag lang ergens op willen knagen.

    http://www.zooplus.nl/shop/honden/kauwsnack

    Succes!

    Groetjes Sven en Lin

  • gasteren@concepts-ict.nl

    Ik ga eens een blik werpen op de site. Kijken of er wat voor onze Lundies is!

    Dank je voor de tip.

    Gertie

  • René en Joke

    Ja, struisvogel pezen vinden onze hondjes ook heel lekker om op te knabbelen.

    En Zooplus heeft inderdaad wel allerlei lekkertjes voor onze hondjes.

    Wijzelf bestellen ook altijd voer (Orijen of Acana) via deze site.

    Snelle, goede service!!

    groetjes Joke

  • karin-faassen

    hallo,

    wat fijn om te horen van die site.

    heb vandaag van alles besteld voor kaja.

    hoop dat hij het net zo lekker vind als zijn broer.

    zodra we de spullen binnen hebben en kaja heeft van het een en ander gesnoept zal ik je laten weten of het een hit is.

    groetjes karin en kaja

  • Arnaud en Jessica

    Wij bestellen ook altijd onze dierenbenodigdheden op Zooplus, kattenbakvulling, kattenvoer, hondenvoer, hondenkoekjes, schelpenzand.

    De service is inderdaad goed, levering snel, heb niks te klagen!

    'k Vind het ook erg leuk dat je regelmatig een cadeautje bij je bestelling krijgt.

    Denk dat de postbode het alleen wat minder leuk vindt, haha!

    Groetjes,

    Arnaud & Jessica,

    en de beessies.

  • gasteren@concepts-ict.nl

    Heb al wat dingen besteld en ontvangen! Nu eens zien hoe de hundies het vinden!X(

  • Marjolijn

    We hebben vandaag ook een doos vol allerlei gedroogde stukken struisvogel, hert, lam, vis en konijn ontvangen. Nyssa en Siv vonden het een geweldig feestje!

    Het is niet goedkoop, maar het lijkt me goed spul en blijkbaar is het zeer smakelijk.

    Bedankt voor de tip! (tu)

  • Steven & Goedele

    Fantastische site, al vrees ik dat voor onze bestelling een gehele struisvogel tegen de grond moet!

    In de plaatselijke supermarkt (Colruyt) had ik ook nog gedroogde stukken kippenfilet gevonden waar onze Rasmus dol op is. Ook gemakkelijk en proper om in je zakken mee te nemen als beloning.

    Nogmaals bedankt voor de site!

  • gasteren@concepts-ict.nl

    Nou de gedroogde struisvogelpezen zijn hier een groot succes! Er wordt wat afgeknaagd hier. En ook verstopt.

    Ga zeker meer bestellen!

    Gertie

  • karin-faassen

    ook hier zijn de gedroogde struisvogel pezen een succes.

    ook de gedroogde willting is een succes!

    de gedroogde sardientjes vind kaja alleen leuk om op de gekste plaatsen te verstoppen. en ik maar denken dat hij ze heerlijk vond.

    met het dweillen van de huis kamer kwam ik er zo maar 3 tegen waar je ze niet zou verwachten.

    dus die zijn denk ik niet smakelijk genoeg.