Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kalle heeft een nieuw baasje!!!!!

  • gasteren@concepts-ict.nl

    Hoi allemaal, zojuist terug gekeerd van een sneeuwexpeditie, hum hum…

    We hebben Kalle ook verkocht en vandaag naar zijn nieuwe baasje gebracht. Hij woont nu in Noord-Holland, kort bij Alkmaar.

    Het baasje heeft al 2 Lundies, Thule en Bjarre. Ja, bij Connie Westerhuis is onze Kalle belandt! Het was voor ons een zeer aangename verrassing toen ze ons belde dat er een plekje vrij was voor Kalle.

    Ik kan met een gerust hart zeggen dat de “leden van de bende van 5”allen een goed thuis hebben gevonden!

    Natuurlijk hopen we dat ze alle 5 in augustus op het treffen verschijnen.

    Heel veel groetne vanaf een wit besneeuwd Most, Gertie

  • Miep de Kloet

    Gefeliciteerd, wat een goed nieuws.

    Kalle kan het niet beter treffen, nog 2 lundies en Connie, ik zou haast jaloers worden. Houje Mioep

  • Linda en Enya

    Gefeliciteerd met het goede nieuws.

    Connie, veel plezier met Kalle!

    En natuurlijk alle andere nieuwe lundehundbaasjes ook veel plezier met de gezinsuitbreiding.

    Groetjes,

    Linda

  • Wim

    Ook papa Otso is zeer blij dat zijn pups een goede thuis hebben gevonden.

    Er is zelfs eentje naar België gekomen.

    Bij deze wil ik ook nog eens Gertie, Eric, Tyra, Sandra, Niels en al hun andere Lundehunds bedanken voor de mooie belevenis.

    Het was ook een verrassing, want wie had dat nu gedacht, 5 pups!!!!!

    Regelmatig zijn we langsgekomen om de evolutie van de pups te zien.

    Telkens toen we naar huis reden moesten we de pups tellen want Arja zou er wel eentje in haar handtas kunnen verstopt hebben.

    Ze zijn zo lief als ze klein zijn, maar blijven ze dat niet? Ja toch!

    Wim