Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

planning 2010

  • gasteren@concepts-ict.nl

    Zo, de Kerstboom opgeruimd, de oliebollen zijn op en voor me een bijna lege agenda.

    En daar kan je nu mooi iets inschrijven. Zoals bv verjaardagen, vakanties en wat nog meer?

    Nou het Lundehundtreffen 2010!!!! Op zaterdag 28 augustus gaat het weer plaatsvinden.

    Het is voor de 5e keer! Ik ga zo langzaamaan eens wat verzinnen om te doen/mee te maken, etc.

    Heeft iemand nog een idee, laat me dat weten!

    Ik hou jullie op de hoogte hoe de organisatie verloopt, en voor meer details.

    Gertie

  • Miep de Kloet

    Hallo Gertie, ik zet deze datum direct in de agenda.

    Ik zal mijn hersenen weer eens laten werken, misschien komt er nog een idee-tje op, dan hoor je dat van me.

    Houje Miep

  • Alfred Schmied

    Guten Tag,

    Suche hiermit LUNDEHUND Züchter in Holland.Vielleicht mit Jungen Hunden.

    Wäre für Antwort dankbar.

    Mfg. Alfred Schmied

  • Alfred Schmied

    Guten Tag,

    Möchte gerne mehr über LUNDE Hund Treffen erfahren inNL——aber wer kann mir die Angaben in Deutsch mailen,

    Ebenso suche ich einen Züchter gerne besuchen der zur Zeit junge hat.wohne in der NÄHE VON AACHEN.

    Dank im voraus

    Alfred Schmied

  • Linda en Enya

    Es tut mit leid. Ik bin kein Züchter und mein Deutsch ist niet so gut. Vielleicht können Sie auf die Site www.lundehund.nl etwas finden über das Lundehundtreffen. Ich weis nicht ob Gertie Deutsch sprecht.

    Groetjes,

    Linda

  • gasteren@concepts-ict.nl

    Hallo Alfred, du kannst mit mir Contact aufnemen! Dann kann ich dich mehr erzaehlen ueber der Lundehund, Treffen und Nesten! www.lundehund.nl

    Mail mich: gertie@lundehund.nl

    Gertie

  • Linda en Enya

    Ah, Gertie, je spreekt dus Duits. Haha. ;)

    Groetjes,

    Linda