Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ylva is thuis

  • luck en jeanet

    Hallo allemaal,

    We zijn zondagavond weer thuis gekomen uit Denemarken met Ylva. Het was een leuk weekend in Denemarken we zijn ontzettend gastvrij ontvangen. De meeting van zaterdag was een belevenis op zich met 65 lundies, er waren mensen uit Duitsland, Denemarken, Luxemburg en wij uit Holland. De omgeving was daar erg mooi. De terugreis op zondag met Ylva is goed verlopen, we zijn een paar keer extra gestopt om haar de gelegenheid te geven om haar behoefte te doen, de rest van de reis heeft ze geslapen in haar bench, ze is niet wagenziek geweest. Toen we thuis waren heeft ze het huis verkend en kennis gemaakt met onze andere hond dit is goed verlopen. ‘s Nachts hebben we haar niet vernomen, ze heeft ook niks gedaan in haar bench of de kamer. Ze eet goed en ze voelt zich al helemaal thuis. Volgend jaar gaan we weer naar de meeting in denemarken op 5 augustus op het eiland Funen bij Lis Christesen (Ulfriges Lundes) het is zeker een aanrader. Foto’s komen later.

    Groetjes van Luck en Jeanet en een poot van Ylva

  • Marjolijn

    Eindelijk! :):):)

    Geweldig voor jullie dat ze er nu eindelijk echt is!!! En fijn dat ze zo snel gewend is aan haar nieuwe thuis. Geniet van de komende weken, ik kijk uit naar de foto's, maar ik hoop haar ook binnenkort eens echt te zien.

    Groetjes,

    Marjolijn

  • Femke

    Gefeliciteerd met de komst van de kleine. :)

    We zijn heeel benieuwd naar hoe ze er uit ziet.

    Komen jullie ook op 25 september ?

    Groetjes,

    Draco en Bowen.

  • luck en jeanet

    We denken dat we het niet redden om te komen, ik kan waarschijnlijk geen vrij krijgen van mijn werk. We vinden het wel jammer.

  • Corina van der Velden

    Proficiat met jullie “pupke” , wat een feest om zo'n kleintje in huis te hebben!!

    We hopen haar ook ooit eens in het echt te mogen bewonderen, maar voorlopig kijken we wel mee uit naar de foto's.

  • Petra Weijmans

    Hoi,

    Fijn dat Ylva nu thuis is.

    Geniet ervan.

    Groetjes Petra

  • wendy

    Hallo Luck en Jeanet,

    fijn dat jullie haar nu thuis hebben, ook ik ben benieuwd hoe ze er nu uitziet maar wacht geduldig op de foto's.

    groetjes van Freek, Wendy, Nana, Duna en de rest….

  • Gertie

    Jippie weer een Lundie in Nederland. Ik ben blij voor jullie dat ze er is en dat de reis goed verlopen is. Gertie