Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tomaten

  • Marjolijn

    Aaaaarrghhh!!!

    Eerst eten ze al m'n aardbeien op en de besjes waar ze bij kunnen komen, nu beginnen de tomaten mooi rood te worden, maar… voor ik er ook maar 1 rijpe af kan halen lopen de dames er al weer mee rond de tuin.

    Waarom zijn lundies zo gek op zelf fruit plukken???

  • Femke

    Jij hebt tenminste nog rode tomaten die van ons blijven groen. :(

  • Petra Weijmans

    Waarschijnlijk omdat ze tijdens de ijstijd alleen fruit en vis konden vinden om te eten en niemand dat voor hun van de plant haalde… hahaha. Ik heb geen fruitplanten in de tuin maar hier komen ze meteen schooien als wij een stuk fruit pakken.

    Ennuh jij wilde een hele slimme hond anders had je nooit een lundie aangeschaft…. :-P

    groetjes Petra

  • Corinne (Tykka)

    Heel herkenbaar, ik has struiken met zwarte bessen, volgens mij waren ze lekker want ze zijn allemaal verdwenen! Hihi.

  • Gertie

    Nou, ik heb bramen geplukt, en de honden laten proeven. Maar die lusten ze niet!!! Het werd voorzichtig aangepakt en netjes gedeponeerd op de stoep. Maar het klopt dat ze graag fruit hebben. Bij ons zijn appels en banaan favoriet.AAn de ene kant hebben de honden een gevoelige maag. Kijk je naar de praktijk dan zijn het eigenlijk alleseters. En dan vraag je je af: hoezo gevoelige maag?

  • wendy

    Bij mij zijn de besjes aan de struiken ook hondevoer, sinds vorig jaar ook door de markiesjes, maar Nana is wel degene die de meeste walnoten vind en kraakt en leegeet.

    ook de stoofperen die afvallen worden gelijk meegepikt.

  • Joke

    Misschien een idee voor de meeting. Voor elke hond een schaaltje vers fruit??

  • Marjolijn

    Lijkt me een goed idee, voor iedere hond zo'n ‘snoepzakje’ mee zoals je ook na een kinderfeestje kreeg, maar dan gevuld met fruit…

  • Corina van der Velden

    Die van ons lust geen vis, geen kip, geen fruit, jaha hij probeert alles wel, maar nee, toch maar niet. Af en toe weet ik echt niet wat ik met hem aan moet, verwend mormel!!