Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Thor is kaal!

  • laura (Thor)

    Aaaaah, wat was ik geschroken zeg!

    Ik moest met thor ff naar de dierenarts voor bloed af te nemen zodat hij volgend jaar ook mee mag naar engeland. Daar heb ik de schrik van mijn leven gehad.

    Een klein plekje scheren om bloed af te kunnen nemen zei de dierarts. Hij vergat echter dat Thor nogal lenig is en toe hij wou beginnen met scheren draaide meneer dood leuk zijn hoofd helemaal naar achter weg. Met als gevolg dat het scheerapparaat een beetje veel uit schoot!

    Gelukkig is hij volop aan het verharen, en hoop ik maar dat alles snel weer aangroeit.

    Thor zelf zag de humor er wel van in!

  • erik (Tykka)

    Waar zijn de foto's?????

    groeten Erik

  • Marjolijn

    :D hehehe :D

    Die arme dierenarts zal zich rotgeschrokken zijn!

  • laura (Thor)

    De dierarts heeft zich wel duizend keer veronschuldigd. Met als klap op de vuurpijl dat Thor zijn beide oren sloot. Dit had hij natuurlijk nog nooit gezien, en was toch wel ff geschrokken. Thor vond alles prima, want hij heeft van de assistent heel veel koekjes gehad!

    En nee, ik heb er geen foto's van! Gelukkig is het ergste over.

  • Cor

    Hoi Laura,

    Leuk om te lezen,

    zal allemaal wel weer goed komen he.

    Leuk je hier ook te ontmoeten,

    wij zijn de eigenaars en vrienden van Ivar de broer van Thor.

    Leuk ,leuk,

    Groeten Cor en Yvonne en een dikke poot van Ivar voor Thor,

  • Marjolijn

    Als je nog foto's van Thor hebt voor op de Nederlandse lundiesite (met haar mag ook hoor ;)), mag je ze wel mailen, dan zal ik ze er op zetten.

    Groetjes, Marjolijn