Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Lundehunds op Duitse tv

  • Marjolijn

    Ik zag zojuist tijdens het zappen een grote groep lundehunds op tv rennen. Helaas was het al bijna afgelopen, maar erg leuk om te zien! Volgens mij is het opgenomen tijdens de meeting in Vaeroy. Als het goed is, wordt het vannacht herhaald: http://www3.ndr.de/ndrtv_pages_std/0,,SPM2450,00.html?/ . Ik laat de videorecorder in elk geval even meesnorren.

  • luck en jeanet

    Wij hebben het ook gezien het ging over een reis langs de Lofoten. Hierbij deden ze Vaeroy ook aan en vertelden ze wat over de Lundehund. Er was op dat moment de grote Lundehund treffen. Ze lieten ook nog even zien wat de Lundie speciaal maakt dit werd verteld door de heer Greter uit Luxemburg. Het wordt vannacht herhaald om ongeveer 03.35 tot 04.30

  • Cor

    hoi marjolijn,

    Dat is gaaf zeg, dat had ik graag gezien, alleen jammer dat wij in son geen ndr aan kunnen.

    Zou jij mischien voor mij als het mogelijk is een copie willen maken??????

    groetjes van yvonne ( en natuurlijk cor en ivar)

  • Marjolijn

    Dat moet lukken :)

    Ik zal proberen of ik dat en nog wat andere stukjes van tv op dvd kan branden. Als het lukt, zal ik het meenemen naar de meeting. Ik laat het nog wel even weten.

  • Cor

    Hoi,

    Dat is harstikke fijn zeg.

    Wij komen naar de meeting dus zien we je daar wel.

    ps. eventuele kosten vergoed ik jou wel hoor!

    Ik hoor het dan wel.

    Groetjes yvonne

  • Marjolijn

    Het opnemen is goed gelukt. Het was maar een heel kort stukje, maar toch erg leuk om te zien. Morgen ga ik op bezoek bij mensen met een dvd-recorder, dus ik zal proberen om dat en nog een paar andere stukjes van video op een dvdtje te branden. Als het lukt zal ik het een aantal keren kopieren. Als je op de meeting gewoon een leeg dvdtje voor me meeneemt, vind ik het prima. Geldt voor iedereen trouwens hoor. Het liefst wel ff laten weten hier of via een mailtje, dan weet ik ongeveer hoeveel kopietjes ik mee moet nemen (en anders stuur ik je het gewoon na, ook prima).

  • Marjolijn

    Helaas, helaas, het op dvd zetten van de stukjes lundetv is niet gelukt… :(:(:(

    Hier baal ik enorm van. Maar hopelijk krijg ik voor de meeting nog een keer de kans en heb ik dan iets meer tijd om het voor elkaar te krijgen!

    Er is hier niet toevallig iemand die weet waar een dvd-recorder voor een beetje een redelijke prijs te krijgen is…?

  • Corina van der Velden

    Marjolijn, kun je een kopietje voor mij maken; wij waren op 31 juli nog niet terug uit noorwegen dus ik heb het gemist, en ik zou het natuurlijk dolgraag willen zien, want wij waren erbij!!!

    Ik heb wel horen vertellen dat er een cameraploeg was, maar ik heb ze (gek genoeg) niet gezien, het is toch maar een klein eilandje.

    Alsjeblieft, doe je het? Zeg maar wat de kosten zijn.

  • Marjolijn

    Het was de eerste keer niet gelukt, maar als het goed is heb ik de stukjes binnenkort toch nog op dvd. Het was maar een heel kort stukje van Vaeroy, maar erg leuk om te zien (en dan was ik er niet eens bij…). Ik zal zeker een kopietje voor je meenemen. De kosten voor een dvd zijn niet meer zo hoog, een paar euro, maar als je een leeg dvdtje hebt is het ook prima.

  • Corina van der Velden

    Alvast hartstikke bedankt Marjolijn!!!

    We kijken er naar uit, enne, lege dvd'tjes zat (we hebben een computerbedrijf zoals je weet….)

    Tot de 25e!