Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

even voorstellen

  • luck en jeanet

    Wij zijn Luck en Jeanet van Ellen uit Delfzijl. We hebben 2 kinderen van 16 en 12 jaar oud en een Jack Russel van 13 jaar. Omdat onze andere Jack Russel in februari is overleden waren we op zoek naar een andere speelkameraadje voor Pascha. Via internet kwamen we bij de Lundehund terecht, via Gertie kwamen we bij Marjolijn in Emmen terecht zodat we ze in het echt konden zien. We waren gelijk verkocht. Via internet en telefoontjes zijn we in Denemarken terecht gekomen bij Kennel Keeza. Op 11juni is daar een teefje geboren die wij Ylva hebben genoemd, op 19 augustus gaan we haar ophalen,we maken op 20 augustus dan ook nog even een meeting mee in Denemarken. Jullie horen later van ons hoe het gegaan is.

    Groetjes van Luck en Jeanet

  • Corinne (Tykka)

    Wat een leuke naam: Ylva, zo wilde ik Tykka in eerste instantie noemen maar dat lijkt zo op Isa (ons andere hondje), alvast veel plezier met Ylva toegewenst!

  • Joke

    Hé, leuk. Gefeliciteerd met jullie “gezinsuitbreiding” Zoals ik zie is het iets dichter bij huis geworden. En niet in Noorwegen!! (waar je mij over gebeld hebt)

    groetjes Joke