Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vakantie

  • Marjolijn

    Wie gaat er nog op vakantie deze zomer? (of is net terug van weggeweest)

    Heb je de hond(en) meegenomen? Hoe is dat gegaan?

  • wendy

    We hebben al vakantie gehad, maar zijn alleen een weekendje met de tent weggeweest.

    Nana en Qwispel de markies zaten toen in het dierenhotel en Polleke de markies is meegeweest in de open sportwagen (dit ging perfect.)

    Nana is niet meegeweest omdat ze toen net gedekt was en zag een rit van 200 km niet zo zitten met haar.

    is ze geen hond voor.

  • Corinne (Tykka)

    Wij gaan volgende week vrijdag naar ‘Domaine du chien’, de naam zegt het al: je mag zoveel honden meenemen als je wilt en alle benodigdheden hebben ze daar.

    Het ligt in de Ardennen en er schijnt in de omgeving veel te doen te zijn, we zijn dus erg benieuwd!

    We gaan maar drie dagen maar dat is toch lekker om er even ‘uit’ te zijn.

  • Marjolijn

    Wat stoer, ik zie het al voor me, zo'n hondje lekker aan het uitwaaien in een cabrio :)

    Jammer dat de anderen niet mee konden, maar ik kan het me goed voorstellen.

  • Marjolijn

    Dit ziet er erg gaaf uit! Als je terugkomt wil ik er alles over horen, want dit lijkt me erg leuk om ook eens te doen!

    We gaan zelf deze zomer waarschijnlijk niet meer weg. M'n vriend heeft maar 2 weekjes vakantie, en deze zitten eigenlijk al helemaal volgepland met andere dingen. Maar ik mag niet klagen, we zijn in mei nog net weggeweest. Met het vliegtuig, dus de hondjes konden niet mee :(. Die hebben een week gelogeerd bij m'n broertje, samen met de labrador van m'n ouders die ook mee waren. Is ze erg goed bevallen.

  • Petra Weijmans

    Wij zijn naar Ã…land geweest in Juni, helaas kon Diva niet mee die lag nog met de pups. Zij zijn naar mijn ouders geweest en Bobby naar mijn schoonouders en Tess heeft het huis en de harten van Wim en Corina uit Vught( eigenaars van lundie Bram) ingenomen.

    We zijn met het vliegtuig gegaan en hebben Toffe meegenomen, hij moest in het ruim en heeft eigenlijk alleen tijdens het stijgen en dalen gejankt…. in de bus en de dag later op de boot ging het ook prima. Hij was weer veilig thuis.

    Op de terugweg hebben we Luci via de boot en het vliegtuig( zij mocht wel bij ons zitten in een leeftas) mee terug genomen naar huis. Ze vond de vlucht niet leuk, totdat we ,tegen de regels van de stewardes in, haar koppie uit de tas haalde, toen viel ze net als Mike in slaap. Omdat ze nu rustig was en niet meer jankte vond de stewardes het niet erg en mocht ze ook zo blijven zitten tijdens de landing, officieel moest ze op de grond staan.

    Meestal gaan we zonder honden op vakantie en blijven ze bij mijn ouders en schoonouders slapen, maar in september gaan we een weekendje naar de camping en komt mijn broertje bij ons in huis samen met Bobby, Luci en Diva en mag onze tess gezellig eens een keer weer helemaal alleen mee met ons, net zoals toen ze nog alleen was.

    groetjes Petra

  • Marjolijn

    Het was een hoop geregel, maar eind deze week gaan we toch nog een paar daagjes weg. Naar Vianden mét Nyssa en Siv. Heel kort, maar toch even lekker wandelen daar in de bossen. Eigenlijk mag je maar 1 hond per kamer meenemen, maar omdat het kleine hondjes waren mochten beide mee.

  • wendy

    kijk wel uit voor de teken daar!

    niks zo vervelend als die rotbeesten te moeten verwijderen.Marjolijn schreef:

    >

    > Het was een hoop geregel, maar eind deze week gaan we toch

    > nog een paar daagjes weg. Naar Vianden mét Nyssa en Siv. Heel

    > kort, maar toch even lekker wandelen daar in de bossen.

    > Eigenlijk mag je maar 1 hond per kamer meenemen, maar omdat

    > het kleine hondjes waren mochten beide mee.

  • Marjolijn

    We waren alweer terug. Erg kort en ook in Vianden typisch Hollands zomerweer, maar toch was het even genieten. Een geweldige omgeving waar je heerlijk kunt wandelen!

    Het is een flink end rijden, maar gelukkig vinden Nyssa en Siv dit prima. Ze slapen nog voor we de straat uit zijn en worden pas wakker als we uitstappen.

    Zwemmen is niet leuk, maar even pootje baden vinden ze heerlijk!

    En de lab van m'n ouders was ook mee. Die is niet bij het water weg te houden…

    Een stukje tuffen in het lokale toeristentreintje van Vianden. Fijn met de koppen in de wind de boel een beetje in de gaten houden.

    En ook nog even een bezoekje aan een Duitse lundehundbezitter.

    Dat vinden ze dus echt niks aan, zo op een rijtje te moeten zitten ;)

  • Corinne (Tykka)

    Ja! we zijn terug en het was erg leuk! De hondjes worden lekker vertroetelt door de gastvrouw en -heer. Ze mogen daar overal los lopen, ook tijdens het eten enzo, en de omgeving is zó mooi! Ik zal eens wat foto's plaatsen:

    Tykka vond de ‘afgrond’ erg aantrekkelijk, maar goed dat ze vastzat aan de lijn, hihi.

    Erik met de twee bengels:

    Erik met de grootste bengel: Tykka:

    Mooi uitzicht aan alle kanten:

    En op de kamer een royaal hondenkussen voor de hondjes :lol:

    Zeker als je van de natuur houdt zijn de Ardennen een echte aanrader!