Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Meeting 25 september 2005

  • Joke

    Hallo Allemaal,

    Eigenlijk ben ik wel benieuwd met wie we allemaal kennis gaan maken op 25 september tijdens de meeting?!

    groetjes Joke

  • Petra Weijmans

    Hoi,

    Momenteel hebben we 19 lundehunden die toegezegd hebben te komen, dus je kan eerder vragen wie er niet komen… ghehehe.

    Helaas kan Nana niet komen als de pups er dadelijk zijn en ook Tyra, Bjorn en Gudrun hebben afgezegd. De nog naar Nederland toe moeten komende Ylva kan het ook niet redden en Thule komt waarschijnlijk ook niet. Van Pipa, Egon en Laila en Thor( tsja ik kan er ook niks aan doen dat we op het moment 2 thor's in Nederland hebben, Cedric in pursuit of glory heeft ook als roepnaam Thor) van Laura van de haart heb ik nog niks gehoord. Dus er zijn meer dan genoeg mensen die we kunnen ontmoeten….

    Ik kan niet wachten tot het 25 spetember is.

    groetjes Petra en de lundies Avoin Godiva(Diva) en Eriksro Luriga Lucinda(Luci)

  • Femke

    Nou wij zijn zo ie zo van de party :)

    Groetjes,

    Femke, René

    Draco & Bowen

  • Corinne (Tykka)

    Wij komen ook! (ik hoop dat Isa dat aankan hihi.)

    Ben erg benieuwd naar alle hondjes!

  • Corina van der Velden

    Wij komen ook!!!

    Grapje….

  • Petra Weijmans

    hé,nee hé,

    Ik had zooooo gehoopt dat jullie er niet waren….

    hahahaha.

    groetjes

  • Corinne (Tykka)

    Marjolijn, kom je ook met je hondjes? Ik ben nl. erg benieuwd in hoeverre Tykka op Nyssa lijkt aangezien ze volle zussen zijn!

  • Marjolijn

    Jazekers zijn we ook van de partij. Lijkt me inderdaad leuk om te zien. Laila, die hier een paar weekjes heeft gelogeerd, is een half zusje van Nyssa. In haar zag ik trekjes die Nyssa ook heeft. Dus met Gudrun als moeder en Bjørn als vader zal Tykka helemaal wel op Nyssa moeten lijken.

  • Gertie

    Tja, die uit Sevenum hebben helaas al andere plannen, dus wij laten verstek gaan met onze 3 honden. Wel zit ik erover te denken om volgend jaar bij ons een ontmoetingsweekend te houden van alle Lundehund-eigenaren in Nederland. Plaats hebben. Mensen die van ver komen die mogen de tent of caravan of camper mee brengen om te overnachten. Kampvuur mag en kan ook. Tegen die tijd is onze hele wei wel omheind; is wel handig. Wanneer het zal plaatsvinden weet ik nog niet. Dat krijgen jullie wel op tijd te horen.

  • Marjolijn

    Jammer dat jullie er niet zijn! Volgend jaar moet je wel komen hoor ;)

    Egon en Laila komen trouwens waarschijnlijk wel, zitten we dan al op 21? :) Gaaf!!